2010-10-08
23:10:41

Somebody say you got a new friend.


Min fredag har varit bra! dock lite mer än en timme kvar tills det är lördag.
Kom hem för bara ett tag sen, och har nu ätit mat. Jag har varit med Amanda idag!

Men först tänkte jag prata lite om school..
Började 5 över 8, första lektionen Engelska och då snackades det om Drink&drugs, vårat topic. Jag, Amanda, Stella och Anna skriver om Alkohol, och dom andra.. kokain, bla bla bla. Och på No:n idag lyssnade jag lite mer än igår, för igår satt jag bara och skrattade som en tok. Men iallafall, idag hade jag jätte roligt med Helen och Sandra på no lektionen, mina komiska små älsklingar! ♥ Sen så var det matte, och vi jobba i boken. Också fick vi läxa, över helgen?!.. pft. Till lunch var det Lasange, very tasty! Och efter lunchen så var det So, sista lektionen. Och vi skulle arbeta två och två, och jag och Anna jobbar tillsammans. Det hela är om den industriella revolutionen, och vi ska skriva om uppfinningar och något mer, jag och Anna. Sedan slutade vi 13.05, väldigt väldigt skönt! Och den här veckan hade jag ingen kvarsittning, skönt det också.
Efter skolan så åkte jag ner på stan med Alice och Amanda. Vi gick runt iallafall möjliga affärer, eller jag släpa snarare dom efter mig.. och bestämde vart vi skulle gå. Smyckes affär efter smyckesaffär efter smyckesaffär. Var nämligen sugen på att köpa något smycke idag. Fick 100kronor av mormor för att jag har fått så bra betyg hittils, så jag köpte pärlarmband, pärlhalsband, pärlörhängen. Jätte fina alla tre! Sedan så åkte Alice hem och det gjorde även jag och Amanda, hem till henne. Vi hämtade hennes hundar och började gå emot dagmamma, hennes lillebrorsas dagmamma, vi skulle nämligen hämta honom och vara barnvakter ett tag. Och gash, så gó han är! Älskar honom! Det är han som är på bilden överst i inlägget, Rasmus. Verkligen underbar! Sen så var jag hemma hos Amanda till kanske 22.00, och fick skjuts av hennes låtsasmamma hem. Hemma hos amanda gjorde vi allt möjligt roligt, jag och Amanda gjorde tacos till hela bunten och sedan kolla vi på idol. Vi hade hyrt film, men den fungerade inte att kolla på, så.. det blev tv. Sedan var det ju så att Amandas pappa köpt en über-bra-über-snygg-kamera-som-jag-är-überkär-i. Så jag tog lite foton med den!

Nu ska jag kila upp till sängen, men det var en härlig fredag!
Hoppas ni har haft det bra! Kram och godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: