2010-10-10
17:54:23

förlåt förlåt !

Hejsan, det var ganska längesen jag uppdatera ?
eller bara igår på morgonen ...
Jag ska börja uppdatera mer och ett förlåt räcker inte antar jag.

Igår tagga jag Max med sandra, sedan hyra film och hem till henne.
Filmen ägde ! (kommer dock inte ihåg namnet) HAHA
Anyway,Va där till typ 8 ? sen hem och lalala ..

IDAG ! vakna jag tidigt av att min syrra kommer in o skriker av ingen anledning.
Gick med de till krykan det var nån speciell grejjs , så sen åt vi middag och jag gick vidare till stan men Sandra.
Ännu en gång kollade vi på bio, DUMMA MIG.
Man får aldrig nog, sjukt bra!
Sen kom jag hem och sov direkt :P
Typ vaknade för nån timme sen och har gäster som vi chillar med.
HEHE
det var min vardag , puuuusss / Helen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: